Arkiv för 01 december 2009

Fy fan för att bli gammal….

Publicerat: 01 december 2009 i Allmänt

Ja nu sitter man här mitt i natten och försöker hitta ögonbrynen *grrr* var fan har dom blivit av? Har en spegel X 7 i förstoring och ett par glasögon med coccabottnar + en ficklampa men ser ta mig fan inte dom?!? makalöst. Jag noppar på måfå och undrar om det finns några kvar? En del var så långa så att man kunnat permanenta dom…som en gammal gubbe 😦  Jag kanske håller på att förvandlas till en neanderthalare hi hi,,,full av hår!!

Samtidigt är Maya överallt…hon är en knäkatt som bara är hos mig hela tiden. Just nu biter hon av krimskramset som är runt adventsljustaken. Sen ska hon sitta i knäet även om hon inte får plats. Just nu skriver jag i köket…..så lycklig kan man vara om man har en hygglig familj som köper bärbara datorer till en. Egentligen skulle jag gå och lägga mig men ångrade mig hi.hi.hi  SOVA KAN JAG GÖRA NÄR JAG DÖR!

Hur gör ni andra 🙂  med ögonbrynen alltså 🙂 Jag måste ju vara vacker när jag ska ta grisa sprutan imorgon 😉

JAG BLIR SÄKERT JÄTTE SJUK MED DEN TUREN JAG HAR MED ALLT

GODNATT ALLA SJUSOVARE!!