Arkiv för 16 december 2009

Nu så…..

Publicerat: 16 december 2009 i Allmänt

Jag suger riktigt bra när det kommer till att ”blogga”. Jag tycker inte att jag har något att dela med mig av så då kan man ju lika bra vänta eller hur? :mrgreen:

Igår fick jag ÅTERIGEN samtal från marketing företag. Fan va jag är trött på dom…ringer dom mest olämpliga tider 👿 så här blev samtalet:

telefontanten: Hej, jag söker Janet Ericsson

jag: Hon bor inte här längre!!

telefontanten: Vem är du då?

jag: det har väl inte du med att göra…….. 🙂

Det blev tyst i luren sen la hon på hi hi…..Jag blev så jäkla paff när hon frågade vem jag var så det blev lite otrevligt men det skiter jag fullständigt i!!

Idag har jag varit hos veterinären med Mimmi. Hon har problem med sitt tandkött. Eftersom det är väldigt populärt att kalla allting för FORL just nu så har vi röntgat hennes tänder och det var inte FORL. Rötterna var hur fina som helst. Hon ska få en dunderkur nu så får vi hoppas det kan hjälpa.

Trött efter veterinärs besöket hi hi.....

 

dessa ska hon ha varannan dag. det är pencillin+cortison och B vitamin!!

 

Jag vill ju va som du u u 🙂

 

det som veterinären har...måste jag oxå ha!! min "lilla" klippmaskin för dom små knutorna 🙂

 

 Jag har gett bort mitt furu vitrinskåp till Alexandra och väggen blev helt tom 😦 jag har letat efter en avlång tavla men inte hittat någon. Jag ville ju inte ha Marilyn Monroe eller Michael Jackson 😯 . Så jag köpte den här texten istället. bokstäverna är gjorda i trä och det blev skit häftigt 🙂

Sen har min lilla älskling Izabell fyllt 2år. Tiden går för fort!! Hon ser ut som en prinsessa bredvid sin bror Liam som är klädd för Nobelfesten 😉

Hur söt kan man va?

 

 

Sist men inte minst…..BÖGARE BENGT HAR FÅTT TILL DET !!!!!!!!!!!! hoppas jag 😉