Äntligen över….

Publicerat: 28 december 2009 i Allmänt

Är jag den enda som inte tycker om julen ?? Ett jävla slit och jäktande i 1½ månad för några timmars fröjd på julafton 😈 Förra året var vi i Thailand och det retar mig att man inte ”skiter” pengar :mrgreen: för då hade vi alla varit där i år.

Förra året 🙂

Fast man glömmer allt slitet när man ser barnbarnens väntan på tomten 😆

Tablettaskar i nävarna såklart 🙂 dom här ungarna kan inte få nog av GODIS!!

 Om ni saknade tomten så var han här. Eftersom gubben min kommer från Rovaneimi så hade vi såklart förtur  🙂

TOMTEN!!

Jag fick Eriks CD i julklapp och den har fan ta mig gått varm så katterna o gubbe flytt 😳 ME LIKE!!

WOW what a voice!!

Sen har jag shoppat såklart 🙂 gubben handlar kläder och jag hamnar av någon konstig anledning i djuraffärerna….märkligt 😉 Jag har skickat efter påfyllning till min ssscat….en flaska som både ger ljud ifrån sig och sprutar vattenånga på katterna när dom är där dom inte får va!! Fajsan pissar i gubbens säng!! Kattafan 😡 Han är min själ inte rädd om livhanken…. sen beställde jag en ny lucka till Mario, en hundlucka med böjlig plast så att dom inte klämmer sig om dom skulle vända i luckan.Lilac har nämligen gjort det i den vanliga luckan, hon satt som klistrad. Både jag och gubben försökte få väck henne men det var omöjligt!! Hade hon fastnat när vi inte var hemma så vetifan vad som hänt…hemska tanke. Ett par aktivitetsbollar slängde jag oxå med…..

Detta var jag och handlade idag. Ett set var till pojkarna.

till slut lite foton på Maya 4+ månader. En riktig knäkatt som ibland kan vara FÖR mycket 🙂

Flying Eagle's Maya 4 månader

 

kommentarer
  1. Lisa skriver:

    Jag gillar inte heller julen 🙂 I år var barnen så stora så de tillät mamman att slippa julpyntet. Tack ungar!
    Maya är jättefin! Liknar en hona som föddes här hemma, Eloise…

  2. monne monsun skriver:

    Snygg tomte 🙂
    Gillar julen, det gör Wolfie oxå för då får han extra många kola papper att leka med…….:)

  3. Madeleine skriver:

    Finns det mer än en tomte för så ser inte våran ut?

    Både barnbarn och kise barnet är söta som tusan:-)

  4. Lotta skriver:

    Fina Maya! Ingen katt kan vara för mycket, eller? 😉

Lämna en kommentar